Utsidan räknas, insidan avgör!

Nervös!

Publicerad 2013-11-20 13:21:13 i

Jag är så jäkla nervös inför ikväll. Jag ska nämligen träna fotboll för första gången sedan operationen. Alltså egentligen behöver jag inte vara så nervös men herregud jag är det ändå! Det är inte så lätt. Jag kommer ha tajming som är lika med noll och jag vet inte om jag kommer vara rädd för att gå in i vissa situationer. 
 
Jag är glad att det inte är så jättemycket folk idag för  98-orna är i stockholm och kommer inte hem förrän ca 19.00 och träningen börjar ju 18.00 och 2 timmar framåt och dom hinner egentligen bara snöra på sig skorna och sedan så är träningen slut... Så det blir bara några 99-or och någon till :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Instagram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela