Utsidan räknas, insidan avgör!

Nyheter i Gävle!

Publicerad 2013-11-29 19:00:00 i

Om jag inte missminner mig så var det i onsdags när jag kikade igenom twitter så var det en del del vänner som lagt ut en bild på VS body mist! När jag sedan läste lite norggrannare så hade en salong fått in VS body mist. Jag älskar verkligen deras dofter. Dom lukar fräscht och jag blir i alla fall glad av dofterna. Synd att doften inte varar en hel dag som en "vanligt" perfym. 
 
Sorry nu gick jag i från ämnet. På hair city i Gallerian Nian i Gävle har dom börjat sälja Vicktoria Secret body mist, vissa kanske inte tycker det är så fantastiskt men helt ärligt tycker jag att det är super coolt! Jag menar det är inte många butiker som säljer sådanan produkter, inte vad jag vet i alla fall :)
 
Det var väldigt dyrt att handla det men jag tyckte det var så roligt att dom hade fått inte det så jag köpte 2 stycken. En kostade 169kr och två kostade 299kr.
 
Jag har total 3 body mist´s från VS. Den första köpte jag när jag åkte till Turkiet 4 maj :)
 
4 Maj 2013, Arlanda.
 
27 Novemer 2013, Hair City Gävle.
 
27 Novemer 2013, Hair City Gävle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Instagram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela