Utsidan räknas, insidan avgör!

Pain in the ass!

Publicerad 2013-11-13 21:35:48 i

Kom hem för cirka 40 minuter sedan efter att ha haft öppethus på skolan. Jag tyckte  det var as kul att representera mitt program. Just nu ligger jag utslagen i min säng och orkar inte röra mig en meter till. Jag fick jätteont i ryggslutet eftersom jag inte är van att stå så mycket :) I september hade vi teambuildning i Hemlingby och efter den kändes det som att man kom närmare alla i klassen men nu efter den här dagen har vi kommit ännu närmare! Jag har till och med börjat kalla vissa "brosaaaaan" och "Nisse" och jag kallar inte vem som helst för Nisse ! Men oj vilka roliga 3 år jag kommer få. Älskar det !


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Instagram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela