Utsidan räknas, insidan avgör!

Svårt att ta ett beslut...

Publicerad 2013-11-01 23:21:35 i

Läkarbesöket i dag var inte riktigt som jag hade tänkt mig, det blev prat på en gång om ännu en operation vilket kändes väldigt tidigt eftersom jag nyss opererat mig känns det som. Men det är ju faktiskt 2 månader på tisdag nästa vecka. I alla fall tror jag att jag har beslutat mig för att jag ska gå igenom denna operaton. Det kommer ta 4-5 månader innan jag får vara med i en fotbolls match igen, men jag känner att det är värt det. Eftersom min läkare sa att  jag endå måste göra denna operation för att när knät hoppar ur led (hamnar på sidan av knät) så slits det på brosk och till slut då så får själva knäskålen något problem och då kanske det är svårare att fixa till det, det kanske leder till att jag slutar helt. 
 
Läget just nu är i alla fall att jag har fått en kortisonspruta som kanske ska dämpa ömm-heten som jag har i knät! Men OJ vad ont det gjorde med sprutan i knät! Satan vad det spände i knät!
 
Inte blev det någon vidare bra dag för Brynäs heller! Dom FÖRLORADE NÄMLIGEN MOT DET LAGET SOM LIGGER SIST. DET SÅ HIMLA TYPSKT BRYNÄS! Hoppas dom kan gå och vinna på söndag när det är derby och att jg ska gå!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Instagram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela