Utsidan räknas, insidan avgör!

Sverige borta.

Publicerad 2013-11-20 14:00:00 i

Jag tror ingen har missat att Sverige spelade den sista och avgörande matchen i Play-off mot Portugal. Tyvärr måste jag säga gick det så där… lite tråkigt faktiskt. Det hade varit grymt kul om Sverige hade kommit till VM i Brasilien :) . Men alla gånger blir det inte som man har tänkt… Det var i alla fall grym stämning över hela friends arena och alla som var där måste ha fått gåshud när Zlatan gjorde sina två mål. Ja nu är det över och man måste gå vidare.

Ungefär denna "Keep calm...." gick runt igår på twitter, den var lite kul eftersom den stämmer delvis :)

 

Några i min klass är inte ibland ett jättefan att koncentrera sig på lektion. Så därför har alla blivit drabbad av det, och jag tycker i och för sig att det är rätt att man straffar alla istället för en. Så det har blivit så här att lärarna tar in alla mobiler, det är nya platser (förr fick vi sitta vart vi vela) och INGEN musik. Det här med musiken tycker jag kan vara en svår grej att inte få ha eftersom jag jobbar bäst med musik i öronen. 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Instagram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela