Utsidan räknas, insidan avgör!

Vem orkar vänta ?!

Publicerad 2013-11-16 22:00:00 i Naglar,

Kan det bara inte blir den 20:e december ?! Jag tänkte att jag skulle låta mina naglar vila så dom inte blir förstörda (dom blir väldigt förstörda utav gelén) så jag brukar göra göra naglar och låta dom sitta 2-3 veckor och sedan vila i ca 1 månad, då brukar dom vara i "vanligt" skick. Trott eller ej men man blir beroende av att ha snygga naglar. Vissa kanske inte blir det men ärligt talat så blir jag faktiskt det.... Bedöm själv om det är bra eller dåligt :)
Imorgon sk ajag förmodligen ge mamma ett par snygga naglar och dom kommer förmodligen ser ut något såhär :)
 
Här var naglarna ungefär 2 veckor gammla.
Om jag inte kommer ihåg fel så vid detta tillfälle var naglarna ganska ny gjorda.
Samma här tror jag naglarna var ganska nygjorda :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Instagram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela