Utsidan räknas, insidan avgör!

Bra skrivet !

Publicerad 2013-10-12 00:00:09 i

Jag såg en tweet som det var någon som skrev och jag tyckte den stämde in så himla bra!
Jag är själv en person som sitter och är missnöjd om det är lika läge, sedan sitter jag och säger att dom förlorar när dom ligger under. Men vips så göra tillexempel Zlatan mål och då blir humöret något bättre. Hur konstigt det kan vara?!?!

Såg inte idol ikväll på grund av Sverige matchen men jag läste på Aftonbladet och kollade ca2 min på idol extra :) Jag blev jätteglad att Kevin är kvar ! Jag har hört något om en viktig match han ska spela som går samtidigt med idol...tråkigt om han skulle välja fotbollen men jag tror hans lagkompisar tycker det är mer tråkigt att missa matchen!


VS



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Instagram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela