Utsidan räknas, insidan avgör!

Dagens träning!

Publicerad 2013-10-28 13:42:39 i

Fotbolls träningen börjar inte förrän nästa vecka. Jag som trodde att den skulle börja denna vecka, jag var verkligen as taggad! Men jag är ändå glad att tiden har gått fort från det att vi hade avslutning. Idag i alla fall var jag ute och gick/sprang, det blev alltså lite intervallträning. Jag vet inte men jag vågar inte köra maxlöpningar, jag hade tänkt att jag ska fråga läkaren när jag ska på återbesök på fredag :)
 
 
 
 
Nu sitter jag och käkar lite lunch och jar precis städat hela mitt rum det vill säga:
* Plockat undan grejer.
* Dammsugit
* Torkat golv :)
 
Min målsättning är nu att jag ska försöka städa varje tisdag, alltså 4 ggr i månaden. Det gör nog att jag aldrig kommer ha dammigt eller kläder lite överällt i mitt rum. Jag hoppas att jag kan hålla detta så jag inte bara skiter i det efter 2 tisdagar.
 
Ett ungefärligt schema på mina veckor framöver: 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Instagram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela