Utsidan räknas, insidan avgör!

Det drabbar alla!

Publicerad 2013-10-28 23:25:28 i

Ikväll gick "Tillsammans mot cancer", jag tycker det är väldigt rörande och kolla på programmet men samtidigt tycker jag att det är spännande. Man få lära sig hur dom ser på cancer eller vill se på cancer. Hur dom kämpar är helt fantastiskt. Många gånger var tårarna på väg men jag höll dom inne. Jag har själv erfarenhet av cancer då jag vet två stycken i min närhet som har haft cancer, båda personerna har tyvärr förlorat sin kamp mot cancer.
 
Idolerna var med och sjöng på denna galla vilket var hur fint som helst! Dom hade fått ett uppdrag av Laila Bagge Wahlgren att fortsätta på en låt som en kille som heter Edvin Berg. Han fick en cancersjukdom som heter LEUKEMI (blod cancer) han gick tyvärr bort 18 år gammal. Han hade börjat på en låt för musik var hans hobby. Han var grym på att sjunga, en helt otrolig röst. Hans bror berättade att två veckor innan han fick sitt cancer besked så träffade han sin flickvän. Hon betydde mycket i hans sjukdomsperiod.
 
Idolernas hyllning till Edvin Berg.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Instagram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela