Utsidan räknas, insidan avgör!

Ett måste!

Publicerad 2013-10-30 20:25:54 i

För alla er som är sugen på att gå på en bio men vet inte vilken bio ni/du ska gå på så vet jag en helt underbar och sorglig film! Jag skrev ju tidigare att jag skulle på IRL. Den filmen var helt fantastisk men den var också så fruktansvärt sant. Det handlade ju om en kille som blev mobbad, men han berättade det aldrig för hans pappa han höll det som sin lilla hemlighet (vilket man naturligtvis INTE ska göra). Pappan hade inte upptäckt att han blev mobbad om inte hans lillebror hade sett en massa tabletter som han snott från sjukhuset som han skulle ta som hämd på dom som mobbade den här killen. Jag tänker nog inte berätta mer för då kommer ni förstå allt som händer med honom och det är inte meningen! Men jag vill bara säga: GÅ OCH PRATA MED EN LÄRARE OM NI PÅ NÅGOT SÄTT KÄNNER ER MOBBADE, JU TIDIGARE DESTO BÄTTRE!!
Just nu spelar Brynäs match mot Linköping, jag tycker dom spelar en ganska tråkig hockey. Ställningen just nu är 2-1 (både 1-1 och 2-1 gjort av Thuresson och båda målen i POWER PLAY) och inget av lagen spelar en speciellt bra hockey. Det var annat dom två tidigare matcherna där dom gjort 12 poäng men släppt in 6 mål. Men jättebra matcher dom tidiga. På söndag är det ett derby mot Leksand, det ska bli jättekul och jag och mamma har två biljetter. Det ska bli så jäkla kul. Synd bara att det är en söndag klockan 18:00 om den hade varit på en lördag klockan 16:00 eller något tror jag att det hade kommit ännu mer folk. I och för sig vet jag inte hur många biljetter som är sålda till söndagens match heller, hoppas alla biljetter är sålda och det blir bra drag ihallen :)
 

Tyvärr kan jag inte ladda upp några bilder för att jag sitter på min morbrors dator för den har varit lite knepig på den sista tiden. Man har behövt intallera om den varje gång man öppnat den! Som tur var så funkar den helt perfekt nu. Det är jättebra annars hade jag nog behövt åkt ner på stan med den!! Förresten kan jag ladda upp några gamla bilder som jag har i "ARKIVEThahahaha.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Instagram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela