Utsidan räknas, insidan avgör!

Helgen!

Publicerad 2013-10-06 20:12:12 i

Nu i helgen har det hänt en hel del. Jag la ut ett litet inlägg på lördag morgon när jag precis hade vaknat! Jag drog ju som sagt vidare till stugan då när jag hade städat undan lite. Vi tog en chipsfrulle vilket var helt sick, och det var as gott!
 
När vi kommit upp till stugan så var det bara att börja jobba på engång. Jag började lasta in ved i våra vedfack, det var väldigt mycket ved och det var väldigt påfrestande på ryggen. På slutet var jag tvungen att sätta mig ner och packa ved på grund utav att man fick stå böjd med ryggen hela tiden.
 
Nu är jag hemma och jag får en liten sovmorgon imorgon! Väääldigt skönt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Instagram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela