Utsidan räknas, insidan avgör!

Idag!

Publicerad 2013-10-12 17:07:24 i

Idag har vi varit i skogen ca 4 timmar. Jag gillar att vara i skogen det ger en fri känsla och då när man kommer hem har man igen ångest att man sitter inne. Vi var till en teambana och jag visade syrran lite grejer min klass och jag hade gjort när vi var där (när jag gick på kryckor). När vi hade hade ätit lite soppa så ville syrran göra något och då så gav jag som förslag att gå in i skogen och kolla lite vilket vi gjorde. Nästan på en gång så hittade jag någon svamp (inte så bra på svampsorter) så jag ropade på farmor. Hon sa att det var en kanarell så vi fortsatte då och leta och tillslut hade vi fått 2kg. Hur kul som helst att leta svamp och så. Men dom var lite kluriga i och med höst löven och så :) Så ikväll blir det lite svamp till kvällsmat. Hur gott som helst, jag älskar svamp.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Instagram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela