Utsidan räknas, insidan avgör!

Idol.

Publicerad 2013-10-18 23:32:26 i

Har nu kikat på idol och jag tror minsann jag både är lite kär och lite besviken! Jag älskar Jens och Kevin, och jag är besviken på att Sarah åkte ut jag hade hellre sett att Sandra åkte för jag gillade inte hennes framträdande. I år är det lite annrolunda tycker jag. Dom har sin egen stil det är ingen som liksom har den "vanliga" stilen som dom flesta har, vilket jag tycker bara är positivt.
 
 
 
 
Ibland kna jag tycka att juryn kan va lite väl hårda att dom klagar på deras klädstilar. Jag kan bli irriterad på det för de kläder dom väljer ut med stylisterna är ju liksom dom! Kan bli fett lack på det alltså!! Jag kan även bli riktigt irriterad på Bard ibland, vem fan tror han att han är?! Själv tycker jag att Andreas Carlsson var mycket bättre och snyggare är han också;)
 
Från Vänster: Alexander Bard, Laila Bagge Whalgren och Anders Bagge!
 
 
 
Kakan är så jäkla klockren! Jag gillar att hon är så umdomlig på något vis och kan prata och skämta med alla deltagarna!  Ikväll var det ett kul avsnitt när hon gick "bakom kulisserna" och det var sååååååå bra !
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Instagram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela