Utsidan räknas, insidan avgör!

Jag är lite nervös...

Publicerad 2013-10-31 16:19:47 i

...Jag vet inte men jag har varit så nervös dom senaste dagarna. Jag tror det kan vara för att jag ska på återbesök hos min läkare som opererade mig i början av september. Jag är rädd att operationen kanske inte har lyckats. Jag hoppas självklart att den har lyckats jag vill bara ut och spela fotboll igen, och om jag vet med mig själv så kommer jag stå på plan till sommaren och spela.

Jag vill också ha en bättre säsong spel-mässigt, jag har ju bara spelat med en lägre division. Min tränare sa att det inte spelar någon roll division men innerst inne så betyder det faktiskt väldigt mycket. Det är ungefär som att vissa lag spelar i superettan och vissa lag spelar i allsvenskan, alla har som mål att nå allsvenskan. Exakt så har jag också, jag har som mål att spela i högsta divisionen. Jag gör allt i träningar men det verkar inte funka riktigt bra. Jag tycker det är lite tråkigt att det är samma personer hela tiden som få starta och avsluta en match! Jag tycker det är lite pinsamt också eftersom jag är 97:a och dom andra är 98:or, det är liksom som om dom kanske inte riktigt litar på mig på planen. Vi har också en 96:a men hon får inte spela någon annanstans än i den högsta divisionen. Men jag försöker se framåt och jag hoppas verkligen att jag kommer med till nästa säsong.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Instagram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela