Utsidan räknas, insidan avgör!

Lördag.

Publicerad 2013-10-19 10:00:00 i

Idag så åker vi upp till stugan i Lingbo. Det är kul men också väldigt tråkigt. Vi ska stänga stugan för det här året och sedan kommer vi öppna den igen när det blivit vår. I stugan kan jag känna att jag slappnar av helt och jag behöver inte känna stress att jag behöver gör det ena och det andra, det är hemma det kan mn lägga åt sida och bara vara. Jaf tycker det är så jäkla skönt. Tyvärr kommer vi sova där bara en natt då jag helst hade velat åkt upp som igår. Imorgon kommer vi stänga av allt vattten och så vidare allt ska stängas ner det kommer vara helt öde, ingen musik in på småtimmarna. Jag vill att våren/sommaren ska vara här nu!
 
Jag har med mig systemkameran så jag kommer ta många fina höst bilder kan tycka att detär det enda bra med hösten att det är fina färger. Jag hoppas detta kan bli den bästa helgen på länge och att jag kommer att minnas den länge!
 
Såhär kommer det se ut om ca 1-2 månader.
Såhär kommer det se ut om ca 1-2 månader.
 
Stugan och sjön, helt underbart!
Tradition mormor och jag alltid gör, stätta blommor på en stubbe.
Livet hade varit härligt med sommarlov och läsning av tidning upp vid postlådan.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Instagram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela