Utsidan räknas, insidan avgör!

Linda Hallberg - 7 oktober.

Publicerad 2013-10-07 10:00:00 i

 
Linda har använt sig utav:
NYX HD eyehadow base

NYX Eyeshadow palette C'est la vie

MUS Eyepencil black

No7 Fanomenal lashes

House of lashes Noir fairy

Läppar/lips

MAC Mineralize rich Luxe naturale

Kinder/cheeks

NARS Blush Boys don't cry

MUS wonder powder Sinai

Jag tycker denna människa är helt underbart duktig att hon kan få det att se så himla bra ut. Visserligen jobbar hon med det dagligen men ändå. När jag ska måla mig så vågar jag inte att måla mig med ögonskugga det enda jag målar är eyapencil och sedan mascara såklart! Jag skulle vilja lära mig att skugga jag tycker det är så himla fint, man behöver inte skugga med svart man kan även skugga med bruna o.s.v.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Instagram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela