Utsidan räknas, insidan avgör!

No stress!

Publicerad 2013-10-22 09:37:01 i

Att jag har sovmorgon alla dagar utom fredag den här veckan gör så himla mycket! Jag behöver inte stressa på morgonen och jag kan ta det lugt. Jag tycker det är perfekt såhär en vecka innan det är höst lov! Som en liten mjukstart!
 
Det kom inte ut några bilder igår från helgen, jag vet! Men det var såhär, jag satt hos tandläkaren i 1 timme vilket i vanliga fall brukar ta 20 min ! Det gjorde så jävla ont i mun så jag kände inte för någonting. Jag lyckades i alla fall träna mitt vanliga rehab-pass men det gick mycket sakta! I söndags fick jag en bra nyhet också, jag får äntigen börja vara med på skol-idrotten och sedan på fotbollsträningarna ;) Gissa om jag blev GLAD!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Instagram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela