Utsidan räknas, insidan avgör!

Snabb

Publicerad 2013-10-01 20:20:45 i

Jag tänkte berätta snabbt vad som har hänt idag. Vi hade ett ganska stort hål i dag så då bestämde jag och några av mina klasskompisar att käka lunch på stan. Vi kom ner till stan vid 10 så vi passade på att gå och kika på stan och så fick vi och käka vid 11. När ci kommit tillbaka till skolan för att ha tematid (göra klart/fortsätta) hade våran turism lärare hade skrivit till oss att om vi jobbar på våran "Sverige mässa" fick vi sluta 40 minuter tidigare. Man tror inte att 40 minuter gör något men det kan jag säga att det gör skillnad ! När jag kom hem tog jag en löprunda som jag inte gjort på några veckor. Det var verkligen jätteskönt !! När jag kom hem igen var det bara att slänga sig in i duschen och sedan åka till mormor för att hjälpa henne handla (hon kom hem i eftermiddags) 


Imorgon fick vi plugga-hemma-förmiddag! Jag älskar att ha sådana snälla lärare som kan gå med på det. Egentligen så skulle fått plugga utan lärare efter våran första lektion men då var våran svenskalärare så snäll att vi fick göra våran novellanalys hemma! Vilken stjärna! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Instagram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela