Utsidan räknas, insidan avgör!

Som lovat!

Publicerad 2013-10-11 16:45:44 i

Som jag skrev tidigare så skulle jag göra ett kollage när jag kom hem till pappa. Nu är jag hemma hos pappa och jag har gjort ett collage. Jag har gjort detta collage med en hel outfit på varje bilder, jag hade gärna harft en del av dom här kläderna men då skulle jag hafr en annan kropp. Jag tänkte att jag skulle lägga ut ett collage varje dag från och med idag då. Min "källa" alltså den hemsidan jag har tagit bilderna ifrån är: http://weheartit.com/registration/sign_up 
 
Jag tycker det är en jättebra sida och man får hur mycket idéer som helst, man kan få inspiration i allt i från mode, bakning, hår eller smink. Det finns mycket fler bilder än så, jag tycker ni kan gå in och kolla på den sidan och även skapa ett konto.  Det finns även en app som man kan ladda ner.
 
här är kollaget:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Instagram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela