Utsidan räknas, insidan avgör!

Vad har jag gjort idag?

Publicerad 2013-10-29 19:57:55 i

Idag har jag flängt en hel del fram och tillbaka. Tänk när man får körkort vad enkelt livet blir! Men i alla fall åkte jag först till stan och gick in på Konsum och handlade lite till mitt bullbak!

Sedan klockan 13:00 bjöd mormor mig på lunch, sedan behövde hon lite hjälp med datorn som inte funkade som den skulle!

Jag blev lite stressad för när klockan blev ca 14:00 fick jag lite panik eftersom jag skulle åka buss och den går ju inte när jag vill...haha. När bussen kom var den ca 14:35 och det tar ca 20 minuter. Närmat kom hem så började jag baka bullar, inte vanliga bullar utan fyllda knytten. Jag valde att fylla min knytten med BLÅBÄR, HALLON OCH VANILJ. 
Såhär blev dom:




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Instagram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela