Utsidan räknas, insidan avgör!

Bakar mig en liten kaka!

Publicerad 2013-09-18 16:14:37 i

Jag blev så jäkla sugen på äppelkaka när jag såg att min mormor hade gjort en uppe i stugan så då åkte jag hem och gjorde en också. Den står i ugen nu så jag kommer lägga upp lite bilder på hur jag gjorde och så sedan när den är klar!
 
Dagen idag i skolan har faktiskt varit helt OK! Vi har haft svenska, turism,morderna språk (spanska) och matte. Jag tycker jag faktiskt har kommit in i min klass jättebra! Det är inte för många utan det är en lagom klass vilket jag gillar eftersom jag kan bli lite blyg att stå inför hela klassen, det är jätte bra! Herregud vad det lukar gott, det luktar äpple kanel och massa annat gott!
 
Vi hörs senare nu måste jag  fortsätta att ladda ner bilder för iOS7

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Instagram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela