Utsidan räknas, insidan avgör!

Bilder

Publicerad 2013-09-29 21:38:50 i

Helgen:
Som ni ser så har det inte blivit så mycket bloggande i helgen. Saken är den att jag har varit hos pappa och när jag är hos honom (varannan helg) så vill jag verkligen vara där. Jag vill inte vara en datanörd som liksom inte gör någon annat än att sitta vid datorn. Allt har sin förklaring :) Men jag har inte varit helt oaktiv, jag har ju faktiskt lagt ut lite bilder på mat hihi. Jag tänkte att jag skulle göra lite tidsinställda. 
 
Idag:
På förmiddagen var jag och pappa och körde lite fyrhjuling (jag körde inte) ;) Sedan byte vi så syrran fick åka en stund. När dom åkte iväg så gick jag en prommenad. Jag tyckte det var skönt men ändå lite kallt. Vantarna var på:) Efter lunch åkte vi till valbo köpcentrum. Jag behövde verkligen ett par nya JEANS! Denna gång valde jag att köpa ett par mörkblåa. Jag hittade även en snygg TRÖJA. Jag kommer be mamma att knäppa mig ett par kort som jag kan lägga ut här på bloggen. När man är i valbo så är ett måste att gå in på IKEA och köpa deras goda mjukglass. När vi kom hem så tog jag en lång skön dusch. Vi blev bjudna på middag hos farmor och det blev fläsk, potatis och sås, det är så jävla gott!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Instagram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela