Utsidan räknas, insidan avgör!

Dagen!

Publicerad 2013-09-23 18:50:22 i

Oj vad dagen har gått fort och jag har hunnit göra jättemycket. Vi fick ett hemprov i matte som jag har gjort klart, gud vad skönt. Jag har även hunnit med att ta en repa på träningscykeln! Whohooo plus poäng till mig! Nu känns det som en början på en ny fotbolls säsong! Jag älskar den känslan att jag nu har flera månader på mig att rehab träna! Jag har dock inte beslutat mig om hur jag ska träna, om jag ska träna själv eller om jag ska träna hos en sjukgymnast eller varför inte en peronlig tränare. Jag har kollat runt lite och det finns en här i stan som kostar ungefär 300 kronor per gångdå hade jag tänkt mig kanske gå där i gång i månaden. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Instagram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela