Utsidan räknas, insidan avgör!

Första inlägget från....

Publicerad 2013-09-11 17:22:30 i

...skolans dator! Gud vad jag har längtar efter att få en egen dator i skolan för när det var att man skulle ha en dator i högstadiet då var det att man skule skriva en lapp på vilket nummer man hade och den var liksom inte personlig men det är däremot den här. Idag sista lektionen hade vi matte-förhör ärligt talat så vet jag faktiskt inte hur det gick jag känner inte att det gått sdär jättebra men inte jättedåligt heller. Jaja vi får väl se. Nu pluggar jag lite, för nu har skolan kommit igång på riktigt jag har haft ett läxförhör och på fredag kommer det ännu ett i Hotell/logi (HOTLOGO)och det är dom 5 boendeformerna man ska kunna alltså:
- Camping
- Stuga
- Hotell
- B&B
- Vandrarhem
 
Eftersom jag var ledig torsadag fredag och i måndags så hade vi teambuildning i Hemlingby så har jag missat två spanska lektioner vilket resulterade i att jag fick ta hem lite arbete idag och jobba i kapp lite. Men jag har inte missat sådär jättemycket så det var ingen fara. Nu är jag klar med det och nu står faktiskt en dusch på schemat. Gud vad skönt med en dusch jag har längtat efter den hela dagen idag! hahahaha
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Instagram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela