Utsidan räknas, insidan avgör!

Freeeeeedag.

Publicerad 2013-09-27 17:26:20 i

Ja men då var det fredag igen och veckorna rullar på nu, det står inte på förrän det är jul. Om jag ska vara ärlig så längtar jag till julen men så känner jag varje år och några dagar efter jul vill jag helst ha vår...Jag tror många kanske känner så. Hösten är tråkig för den är så himla gå man blir inte nå glad av den. Men jag vill ändå säga att det är väldigt fina färger på hösten :)
 
Dagen idag har varit bra,vi har jobbat på som vanligt. Från 12:00 till 14:35 hade jag håltimme vilket jag tillbringade till att plugg. Det var jobbigt men den grejen lära vara klar till på måndag och jag hade absolut inte lust att plugga nu när det klart och jag kan njuta av helgen vilket är sååå skönt. Sista lektionen jag hade idag var egelska, vi har börjat kollat på en film som heter P.S I love you. Vi har bara kollat i ca 1 timme och jag tycker faktiskt den är bra men också lite sorglig. Jag brukar inte gilla filmr som man bara kollar på stöt vis (alltså bara engelska lekionerna) idag fick vi kolla utan text vilket vi inte gjorde första delen. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Instagram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela