Utsidan räknas, insidan avgör!

Hockey!

Publicerad 2013-09-19 17:52:00 i

I dag så är det hockey och rynäs kommer att möta HV71. Jag tror att dom har en bra chans. Jag vet inte om jag vågar gissa på något resultat efter matchen i tisdags. Jag hade ju väldigt mycket fel då ha ha. Jag var i alla fall sugen att gå på hockey i dag för att dom hade ett special erbjudande då man fick gå två för en men jag kunde inte gå för att det hade blivit för sent för min lilla syster.
 
 
 
Jag kommer att börja summera matcher såhär i efter hand. Så om en match är på en tisdag kommer jag summera den på en tordag då förhoppnings vis nästa match är :)
 
Jag gillade Brynäs startade starkt och visade i början vem som bestämde, det var liksom dom som gick in i alla situationer till 100%. Skellefteå fick ett bort dömt mål som var lite klurig att se om det är mål eller inte men som Brynäsare så skulle jag säga att det inte var mål men ja kan ju inte se dom kameror som måldomaren har.Den första perioden slutade då 0-0.
 
Andra perioden var det lite mer fart från gästernas sida men brynäs hade ändå lite övertag. brynäs råkade ut för väldigt många utvisningar under i stort sätt hela marchen men framför allt i andra perioden. Andra perioden slutade 2-2 målen av gjorda utav:
- Anton Rödin 1-0 ass Sebastian Lauritzen och Simon Bertilsson.
- P.Petterström 1-1 ass N. Burström och P. Bellemare.
- Daniel Brodin 2-1 ass Ryan Gunderson och Sebastian Lauritzen.
- M. Lunderg 2-2 ass P. Petterström och J. Frögren.
 
Tredje perioden började ungefär liknande som period ett och två. Men endast ett mål gjordes bara i tredje perioden. Målet gjordes utav:
- N. Burström 2-3 ass E. Forsell.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Instagram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela