Utsidan räknas, insidan avgör!

Inte min grej.

Publicerad 2013-09-24 18:20:00 i

 Det är abslout inte min grej att på med geografi.  Vi fick som uppdrag att ladda ner en sida som hette seterra ( http://www.seterra.net/sv/ ). Det är faktiskt en kul grej att göra om man vill träna på världen och sverige och så. Jag har haft en redovisningn idag på ÄTA som jag har jobbat med i några veckor. Det var väldigt kul men ändå lite nervöst. Det var första gången jag stod inför den här klassen och gjorde en redovisning de var ingen jättestor men ändå en liten redovisning. Jag kan tycka att en redovisning är alltid en redovisnig. Vi har fått ett nytt arbetsområde och vi ska tydligen göra ett kollage på något vis. Vi ska sedan återigen redovisa det. Fast egentligen tycker jag det är bättre att göra redovisningar än prov. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Instagram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela