Utsidan räknas, insidan avgör!

Mycket nu...

Publicerad 2013-09-26 15:24:00 i

...Även fast jag inte tränar med laget så tar dom en stor del i min vardag eftersom jag kollar på alla träningar och i stort sätt alla matcher. Jag försöker hänga med så mycket som möjligt för att inte tappa så mycket när dett gäller kontakten med laget. För när jag kommer tilbaka vill jag liksom inte kännas som om jag är ny i laget och skulle börja lära känna tjejerna igen. Det skulle jag tycka var för mycket. Mitt lag består av en större del 98:or och en 96:a, några 99:or och två 97:or(jag är en av 97:orna). Jag har ingen "naturlig relation" (jag har inte gått i samma klass som någon av dom) till 98/99:orna om ni förstår vad jag menar. Nu har jag känt ett längre tag att jag liksom är lite utanför, vissa pratar inte ens med mig. Är jag osynlig? I laget har vi haft inviduella samtal, jag tycker dom är mycket givande och jag tycker dom ger resultat på alla. Vi som speare och lag har gått framåt jättemycket efter mer seriösa träningar (då menar jag inte att vi inte har haft seriösa träningar förr) och alla förstår att detta lag ska gå framåt och bli något större, jag tror inte jag pratar för mig själv om jag skriver att samtalen är värdefulla. Men jag sitter än och funderar hur man på ett bra sätt kan komma in i ett lag och ha någon att prata med PÅ RIKTIGT. 
 
Nog om det nu. Först vill jag säga att jag inte varit så aktiv på grund av det jag skriver hr ovan att fotbollen ta en del tid. Men i alla fall idag har det faktiskt inte hänt så mycket harft lektioner (skräll) hela dagen. Vi hade ingen idrott idag för hon som vi har i idrott är i New York och ville inte lägga in vikarie nör det var våran sista letion. Hur snällt var inte det då?!?! Men vi gick ju inte helt vinnande ur striden, vi fick göra något hemma alltså gå på gym eller vara ute och springa jag egentligen vad vi ville men en aktivitet. Jag har en engelska läxa som det egentligen ingen brodska med men det är skön om den är klar så fort som möjligt. Jag brukar tänka så med läxor att jag gör dom så fort som möjligt så när man är klar med sådant kan man hitta på något mycket roligare. Nu boggarna lite och äter lite fil med hemma gjord äppelmos vilket är sjukt gott.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Instagram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela