Utsidan räknas, insidan avgör!

Naglar, hollywoodfruar :)

Publicerad 2013-09-24 14:25:56 i

Två lektioner kvar! Jag började ju klockan 11:50 med något som heter tema och då skulle vi göra klart en grej för redovisning vi ska ha nu om cirka 20 minuter :) Jag har bara turism kvar, den lektionen är upp delad i två. Inte för jag vet varför men så är det :) ikväll händer det inte sådär duper mycket. Far min kommer förmodligen ut för att vara hos oss under tiden mamma går på mitt föräldrar möte. Ikväll är det hollywood fruar också! Jag älskar det programmet så sjukt mycket. Det är kul att se hur dom lever och spenderar pengar på egentligen massa onödiga saker (ibland är som inte onödiga). Jag tycker det är lite synd att Gunilla Persson ska hoppa av hollywoodfruarna, på något sätt gjorde hon det roligt :) visst kanske hon inte beter sig snällt men hon är rolig ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Instagram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela