Utsidan räknas, insidan avgör!

På benen igen....

Publicerad 2013-09-07 19:29:56 i

....Ja då var man på benen igen efter en operation som tog typ 20 minuter! Jag tror jag aldrig mått så dåligt som jag gjorde efter den operationen. Ett tag där när jag har vaknat var jag seriöst helt borta, jag svamla och jag sov samtidigt hur nu det kan gå till men så var det i alla fall! Men nu känner jag mig som vanligt igen! SKÖNT. Kruxet är nu hur man ska sova på kvällarna och hur jag ska kunna gå normalt för jag menar jag har världens största plåsterlapp på knät och man vet ju hur svårt det är att böja på armar/knän eller vart man nu har plåster någonstans. När jag bara är hemma går jag utan kryckor men om jag är ute och går så använder jag mig utav kryckor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Instagram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela