Utsidan räknas, insidan avgör!

Raymond och Maria!

Publicerad 2013-09-01 18:11:27 i

 
Jag har fått kärlek till den här låten igen. Den här låten är väldigt gammal men jag tycker den är så bra. Jag tror det var Alice mamma Linda känner dom som sjunger den här låten. Jag kom ihåg det ganska väl för att vi satt i stugan i Lingbo framför skansen och dom satt och kollade med oss vilket jag inte vet varför men så var det i alla fall. Helt plötsligt ropar Linda ut att hon känner dom som sjunger (Raymond och Maria). Jag blir då helt fast vid låten från första gången låten liksom fastnar i huvudet och jag trallar på den hela tiden. Men låte blir tids nog lite tråkiga i längden och jag tröttnade på den men äntligen gillar jag den igen! TUMMEN UPP FÖR DET!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Instagram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela