Utsidan räknas, insidan avgör!

Ridskor vs primeboots

Publicerad 2013-09-10 08:30:38 i

Jag har sett en hel del människor som går runt i ett par primeboots. Jag vet faktiskt inte om gillar dom eller inte! Men jag tycker det är snyggt på vissa personer! Men det jag inte gillar är dom höga skaften, jag vet att det är själva grejen med det hela men jag tycker det verkar skit jobbigt och varmt om inte annat! Sedan om man kollar på priset är ju det chockerande bara det, ett par primeboots kan man få betala 3000kr för. Är det ens värt det? Asså jag tror nog inte det är värt dom pengarna! Nu kommer jag säga som min farmor säger men "man kan ju göra så mycket ner och roligare saker för dom pengarna" men hon har ju faktiskt väldigt mycket sant i det hon säger !






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Instagram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela