Utsidan räknas, insidan avgör!

Sorry!

Publicerad 2013-09-22 23:28:44 i

Jag är så ledsen att jag inte har bloggat men det har varit lite turbolent hos mig. Min telefon har slutat fungera. Den har förmodligen kraschat. Så imorgon ska jag ner till telia butiken för att höra vad dom tror. Jag har ju uppdaterat nya iOS7 (vem har inte?) och när jag uppdaterat den så funkade inte min google översätt app och den behöver jag ganska mycket när jag pluggar spanska så jag tog bort den och installera om den. Då när jag skulle ta upp den för att se hur den såg ut så låste telefonen sig helt och skärmen blev svart. Det har varken gått att stängt av den eller haft på den. Det konstiga är att jag kan köra en screen shot och jag kan använda SIRI till viss del. Sedan kan jag stänga av ljudet och sedan höja och sänka ljudet! Jag blir bara så himla less på sånt här! Telefoner ska fan bara funka!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Instagram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela