Utsidan räknas, insidan avgör!

Toppen vecka!

Publicerad 2013-09-23 23:04:16 i Naglar,

Jag känner att denna vecka kommer gå sjukt snabbt för att jag var ju ledig idag och imorgon så börjar jag 11:50 men slutar 16:50 jag tycker det känns rätt ok för jag har endast två lektioner och på en av dom så har jag redovisning. på onsdag så känns det som en mellan dag. Ganska skönt och dgen blir extra bra eftersom det är hockey, brynäs möter AIK i läkerolen klockan 19:00. 
 
Ikväll har det inte hänt sådär super mycket jag gjorde nalar på mig själv och sedan har jag bara tagit det lugnt. Jag tycker man ska njuta dagarna man är ledig och inte göra ett dugg nästan. Nu var det så att vi hade hemprov ju så den fick jag ju fixa till men sedan tycker jag att man ska vila kolla på tv. 
 
Lite tips på naglar, lite inspiration för er som vill skapa något fint med naturlig eller konstgjord nagel:
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Instagram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela