Utsidan räknas, insidan avgör!

Träning!

Publicerad 2013-09-30 17:28:31 i

Jag skrev tidigare under dagen att jag skulle träna när jag kom hem och på sätt och vis så blev det så. När jag slutade gick jag ner på stan och köpte månadskort till bussen. Det var värsta kön inne på pressbyrån, det var många äldre damer där som skulle byta ut sitt kort till det nya kortsystemet. När det äntligen var jag så löste allt sig super bra! Jag gick upp på söder för att gå upp till mormors lägenhet. Innan vi till sist kom hämtade vi syrran. Så idag blev min motion att ta en härlig höst prommenad med Rosso. Nu vilar jag lite och kollar på tv:en och väntar på att resten av min familj ska komma hem från sista träningen för säsongen. Sedan ska vi iväg på ett besök hos mormor!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Instagram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela