Utsidan räknas, insidan avgör!

Underbar helg!

Publicerad 2013-09-01 17:30:26 i

Denna helg var fan väldigt nice. Pappas kompis från han var ung kom upp hit för han hade en son som spelar i distriktslaget för Stockholm syd om jag inte miss minner mig. Så istället för att han (pappas kompis) skulle betala hotel så bodde han hos oss! Det var sjukt nice, vi hade jättetrevligt igår så det var där för det inte blev att blogga något förrän jättesent :) Han är en person som reser jättemycket i jobbet så nästa gång han åker till USA ska han köpa en Washington capitals keps till mig! Hur grymt är inte det då. Sedan så jag jag hittat något hemma hos pappa som är spännande, ett par underbara Ray ban! Dom blir skitsnygga till en keps ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Instagram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela