Utsidan räknas, insidan avgör!

Äntligen tillbaka :)

Publicerad 2014-01-16 09:41:34 i Allmänt,

Åhhhh nu är mitt liv på "banan" igen, men jag kan säga att det inte varit lätt. Dock blev det inte en så lång bloggpaus eftersom allt kunde lösa sig på ett bra sätt. Jag tänker inte gå in på vad som hände, det vill jag hålla "privat" jag menar mdet är väl inget som intresserar er ?!? ;)
 
I alla fall ska jag berätta vad som hänt undertiden som jag ej har bloggat. 
 
* MIndre dagar kvar till min opreration. 
* Tränat på så mycket jag kan. 
* Försökt fortsatt gå i skolan, vilket har gått ganska bra faktiskt :)
 
Uppdaterar er mer ikväll, dock blir det via mobilen för jag tänker inte ta med datorn eftersom vi har idrott idag sista lektionen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Instagram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela