Utsidan räknas, insidan avgör!

Längesedan

Publicerad 2014-01-03 15:25:49 i Allmänt,

Nu har jag varit och fikat/ätit lunch på stan med gamla klasskompisar från högstadiet. Det var så himla mysigt att träffa dom igen. Vi har nästan inte haft någon kontakt sedan i slutet på förra sommaren. Dom var/är mina absolut bästa vänner under högstadietiden.

Nu har alla fått nya vänner så även jag. Men det som är så roligt är att min gamla klasskompisar från låg och mellan stadiet går i samma klass. Men det brukar ju vara sådär. Alla splittras till högstadiet och sedan samlas alla samman i gymnasiet typ :) jättekul tycker jag. 
Just nu sitter jag på bussen hem till mamma, det blev lite tidigare hem från pappa än vad som var tänkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Instagram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela