Utsidan räknas, insidan avgör!

Något jag minns från 2013 :)

Publicerad 2014-01-02 19:00:00 i Allmänt,

Det som jag minns bäst från året som har gått är min tatuering jag gjorde på långfredagen. Jag kom ihåg att jag var så jäkla nervös men när maskinen kom fram så blev jag helt plötsligt jättelugn :) Jag hade frågat mamma och pappa om jag fick en tung eller navel piercing men det fick jag inte. Men före det hade jag också frågat om jag kunde få göra en tatuering. Allt detta sa dom ju nej till men när jag sedan tjatade på en navelpiercing så sa dom att jag istället fick göra en tatuering och jag blev så himla glaaaaaaaad :)
 
Work in progress :)
Dags att börja.
Tatueringen tog 50 minuter att göra. Detta är efter när jag kommit hem ca.2 timmar.
På kvällen när svullnaden gått ner lite.
När tatueringen läkt HELT :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Instagram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela